آموزش حرفه ای اندیکاتور itm به همراه دانلود نرم افزار ویژه

اندیکاتور itm

با سلام خدمت شما دنبال کنندگان سایت ایران بورس و تمام کسانی که در بازار های مالی مشغول به فعالیت بوده و به امر یادگیری در زمینه کاری خود اهمیت می دهند. در این مقاله قصد داریم در رابطه با اندیکاتور itm یا DT با شما صحبت کنیم و بگوییم کاربرد های آن چگونه بوده و تا چه میزان می توان به این اندیکاتور اعتماد کرد. با این مقاله از آموزش اندیکاتورها در بورس در خدمت شما هستیم.

اندیکاتور itm چیست؟

اندیکاتور itm چیست؟

همان طور که در مقاله های قبل که در رابطه با سایر اندیکاتور ها صحبت کردیم برای شما مفهوم کلی اندیکاتور ها را مورد بررسی قرار دادیم، پس حال به سراغ مبحث اصلی خودمان که اندیکاتور itm می باشد می رویم و خواهیم گفت چگونه می توان از این اندیکاتور استفاده کرد. در واقع اندیکاتور itm به شکلی طراحی شده که افراد مبتدی و تازه کار هم به راحتی آن را درک می کنند و سیگنال های خرید و فروش را می فهمند. به صورت کلی اندیکاتور های ساده و قابل فهم طرفداران بیش تری دارد و طیف گسترده تری از مردم می توانند با کمک آن ها در بازار های مالی سود ببرند. این اندیکاتور به دلیل روان بودن در درک، نیازی به دانش تحلیل بنیادی و تکنیکال ندارد. این اندیکاتور به شما جهت صحیح بازار را نشان می دهد و تا زمانی که بیش ترین سود بر سهم وارد می شود، کار خود را ادامه می دهد.

به عبارت دیگر این اندیکاتور اطلاعات غیر ضروری و پیچیده ای که لازم نیست ما با آن ها سر و کار داشته باشیم را از دید ما پنهان می کند و تمام محاسبات ریاضی و … را در پشت پرده انجام می دهد. در نهایت نتیجه آن محاسبات را با ما در میان می گذارد و به همین دلیل است که اندیکاتور مورد نظر برای افراد مبتدی بسیار توصیه شده است.

اگر این اندیکاتور را برای معاملات خود استفاده کنید، از چک کردن مداوم آن در طی روز بی نیاز خواهید شد چرا که فقط یک بار نیاز دارید در طول روز بعد از بسته شدن بازار، نمودار را بررسی کنید. این اندیکاتور به شما می گوید که فردا سهم مورد نظر را بخرید یا بفروشید. زمانی این اندیکاتور به شما سیگنال خرید می دهد، که از چندین فیلتر عبور کرده باشد و با درصد بالایی از اطمینان آن را به شما پیشنهاد می دهد. تجربه و نظرات کاربرانی که از این اندیکاتور استفاده کرده اند، نشان می دهد که این اندیکاتور بسیار خود در این زمینه عمل می کند.

نکته مثبت دیگری که در مورد این اندیکاتور وجود دارد این است که تحت تاثیر بازی حقوقی ها قرار نمی گیرد و هیجانات بازار را نادیده می گیرد و در صدد است که سرمایه شما هر اندازه هست را حفظ کند و سیگنال های درستی در جهت کسب سود به شما بدهد.

مزیت های اندیکاتور itm

کار با این اندیکاتور بسیار ساده بوده و افراد مبتدی و حرفه ای در بازار های مالی جهانی می توانند با اندیکاتور itm کار کنند. مزیت های زیادی برای این اندیکاتور ذکر شده که در این جا می خواهیم به چند نمونه از این مزیت ها اشاره کنیم:

دادن سیگنال خرید و فروش به زبان بسیار ساده

کاربرد مهم این اندیکاتور دادن سیگنال می باشد که در ادامه بحث به شما آموزش خواهیم داد که این سیگنال ها چگونه صادر شده و شما می توانید از آن استفاده کنید. در حقیقت کار اندیکاتور ها این است که به ما کمک کنند تا روند بازار را به خوبی درک کنیم و از اطلاعات موجود نهایت استفاده را ببریم تا بتوانیم در معاملات خود عملکرد خوبی داشته باشیم.

سیگنال دادن به این معنی است که برای خرید یا فروش یک سهم مشخص نقطه نظراتی موجود می باشد اما با استفاده از اندیکاتور های موجود مانند itm می توانیم تمامی حدس و گمان ها را از یک فیلتر عبور داده و به فهم مشترکی برسیم تا بتوانیم تصمیمی قاطع بگیریم.

در حقیقت شما فقط با اطلاعاتی که به شما نمایش می دهد سر و کار دارید و نیازی نیست که از محاسبات پشت پرده ان اگاه شوید چرا که با این کار امکان سر در گمی شما وجود دارد. رسالت اصلی اندیکاتور ها این است که کار ها را برای ما اسان تر کنند اما در بعضی مواقع اندیکاتور هایی را مشاهده می کنیم که بسیار پیچیده هستند و کسی از ان سر در نمی اورد اما در برخورد با این اندیکاتور ها باید چه کرد؟

در حقیقت اندیکاتور های پیشرفته مستلزم آموزش های بنیادین و پایه ای است و شما باید برای استفاده از ان ها حتما فیلم های آموزشی و مقالات مربوط به آن را مطالعه کنید و بعد از این که درک کاملی از ساز و کار ان ها پیدا کردید، ان ها را به کار گیریرد و در جهت سود دهی خودتان از ان استفاده کنید. البته لازم به ذکر است که اندیکاتور itm در زمره اندیکاتور های پیشرفته و سخت قرار ندارد و ما طرز استفاده از آن را برای شما عزیزان خواهیم گفت.

فهمیدن اطلاعات اندیکاتور به شیوه بسیار ساده

در این زمینه باید خدمت شما عرض کنیم که اندیکاتور هایی همانند ایچیموکو جز اندیکاتور های پیچیده به حساب می آیند به نحوی که شما برای فهمیدن اطلاعات درون این اندیکاتور باید چند مدت کار کرده و از افراد با تجربه کمک بگیرید.

در حالی که در اندیکاتور itm شما سیگنال ها را به سادگی هر چه تمام تر دریافت می کنید و احتیاجی به تحلیل های بسیار پیچیده ندارید. دقیقا به همین دلیل است که این اندیکاتور از محبوبیت خاصی برخوردار است زیرا همه افراد به دنبال راه کار های اسان و اطلاعات قابل فهم هستند. گاهی حتی افرادی زمان این را ندارند که بخواهند اموزش های لازم و مربوط به اندیکاتور های پیچیده را فرا گیرند و بیش تر به دنیال این هستند که در زمانی بسیار کم تر بتوانند سیگنال خوبی دریافت کنند و ادامه راه را بپیمایند.

قابل استفاده در بازار های مالی ( بورس، فارکس، بیت کوین و ... )

قابل استفاده در بازار های مالی ( بورس، فارکس، بیت کوین و … )

این نکته نیز برای افراد می تواند بسیار قابل تامل باشد که از indicator itm می توان در بیشتر بازار های مالی استفاده کرد، زیرا این اندیکاتور به نحوی برنامه ریزی شده است که می تواند اطلاعات بازار های مختلف را پردازش کرده و بهترین تحلیل را در اختیار افراد قرار دهد. همان طور که در مقالات قبلی خدمتتان عرض کردیم بازار ارز های جهانی مانند فارکس بسیار پیچیده و گسترده است و برای فعالیت در آن نیازمند این هستید که روند کار در آن را به خوبی درک کنید و سپس سرمایه گذاری خود را آغاز کنید.

شما با استفاده از اندیکاتور itm می توانید معاملات و داد و ستد های انجام شده را زیر نظر بگیرید و زمانی که از الگوریتم آن سر در آوردید، سرمایه گذاری خود را آغاز کنید. البته بهتر است بدانید که با توجه به تحریم های اخیر علیه کشورمان فعالیت در این بازار جهانی با مشکل مواجه است و برای کسانی که در ایران قرار دارند ورود به ان بسیار سخت و با ریسک خواهد بود اما با همین شرایط هم می شود سرمایه گذاری در فارکس را تجربه کنید.

اگر تصمیم خود را گرفتید و خواستید در فارکس به داد و ستد مشغول شوید باید قوانین آن را مطالعه کنید تا به صورت نا خودآگاه از قوانین تخطی نکرده و مشکلات برایتان به وجود نیاید. شما هم چنین می توانید از دوستان و افرادی که در خارج از کشور حاضر هستند و در این حوزه فعالیت دارند و یا اطلاعات بیش تری نسبت به شما دارند نیز نهایت استفاده را ببرید. شما هم چنین می توانید مطلب جامع و کاملی را که در رابطه با بازار فارکس برایتان در همین سایت قرار داده ایم را مطالعه فرمایید و بیش تر با آن آشنا شوید.

شما هم چنین می توانید در بازار ارز های دیجیتال نیز از این اندیکاتور محبوب بهره ببرید. شما می توانید در داد و ستد پول های مجازی مانند بیت کوین و اتریوم و … این اندیکاتور را به خدمت بگیرید و با استفاده از اطلاعات خوبی که در اختیارتان قرار می دهد، سود بیش تری را تجربه کنید و نقاط خرید و فروش را به خوبی ببینید و طبق آن تصمیم گیری کنید.

قابلیت نصب شدن بر روی متاتریدر 5 و چارت تکنیکال مفیدتریدر

قابلیت نصب شدن بر روی متاتریدر 5 و چارت تکنیکال مفیدتریدر

از جایی که این اندیکاتور بر روی چارت تکنیکال کارگزاری ها قرار نگرفته و شما باید به صورت جدا گانه اندیکاتور itm دانلود کنید، برای اجرای آن این دو پلتفرم بسیار ساده و در دسترس در ایران می باشند، که شما به راحتی می توانید یکی از این دو را بر روی سیستم خود نصب کنید. بعد از نصب یکی از این دو پلتفرم حال باید این اندیکاتور را دانلود کرده و بر روی یکی از آن ها قرار دهید. شما برای دانلود انديكاتور itm باید پول پرداخت کنید زیرا این اندیکاتور جز اندیکاتور های رایگان نبوده و شما باید هزینه ای را بابت آن پرداخت کنید.

شما شاید شاهد آن باشید که در سایت های مختلف با عنوان اندیکاتور itm دانلود رایگان تیتر هایی وجود داشته باشد که بعد از وارد شدن به آن ها با مبلغ پرداختی بابت این اندیکاتور مواجه خواهید شد.

در خرید این اندیکاتور دقت کنید که از سایت های معتبر خرید خود را انجام دهید، تا از صحت اندیکاتور خیالتان راحت باشد و هم هزینه بیهوده نکرده باشید. در ضمن پیشنهاد ما به شما این است که حتی الامکان اندیکاتور itm آخرین ورژن اش را خریداری کنید تا از تمامی ویژگی های تازه اضافه شده به آن بهره مند شوید.

قابل اجرا بر روی تایم فریم های مختلف

قابل اجرا بر روی تایم فریم های مختلف

این مزیت اندیکاتور itm غیر قابل چشم پوشی است چرا که این اندیکاتور خود را با شرایط معامله گر منطبق می سازد به نحوی که افرادی که می خواهند از این اندیکاتور به طور نوسان گیری روزانه کار کنند تایم فریم را بر روی ساعتی و کسانی که میان مدتی هستند این تایم فریم را بر روی روزانه تنظیم خواهند کرد.

در حقیقت این اندیکاتور به ما کمک می کند که اگر سرمایه گذاری بلند مدت را مد نظر داریم و یا سرمایه گذاری کوتاه مدت، اطلاعات درستی را به دست اوریم. همان طور که می دانید استراتژی سرمایه گذاری بلند مدت و هم چنین استراتژی کوتاه مدت با هم تفاوت هایی را دارند و نمی توان یک تحلیل ثابت را برای این دو استراتژی بیان نمود و معتقد بود که برای هر روی آن کار می کند.

در حقیقیت هر نوع استراتژی یک تحلیل خاص خود را می طلبد و برای این امر اندیکاتور itm بسیار سابقه درخشانی را از خود بروز داده است.

آموزش رایگان اندیکاتور itm

شما قبل از این که خرید اندیکاتور itm را انجام بدهید باید چگونگی کار با آن را بدانید و بیاندیشید که آیا این اندیکاتور ارزش هزینه را دارد یا نه؟ در حقیقت باید بگوییم که این اندیکاتور یکی از پنج اندیکاتور برتر حوزه بورس و بازار های مالی است اما نکته ای که این جا قابل تامل است این است که شما از این اندیکاتور چه انتظاراتی دارید.

برای پاسخ به این سوال باید حوزه فعالیت خود را به صورت شفاف بدانید و هم چنین این موضوع را مد نظر داشته باشید که برای چه منظوری نیازمند اندیکاتور هستید. زمانی که تمامی این پاسخ ها مشخص شد می توان برای انتخاب و خرید اندیکاتور مورد نظر خود اقدام کرد.

این نکته را هم بدانید که اندیکاتور itm سیگنال دهی نیز می کند و از این رو خرید ان دارای مزایای بی شماری است و همان طور که گفته شد این اندیکاتور بسیار نتایج قابل فهم و ساده ای را برای کاربرانش به نمایش می گذارد که یکی از دلایل محبوبیت ان به شمار می رود.

در این جا می خواهیم اصول اندیکاتور itm را برای شما توضیح دهیم:

در این جا می خواهیم اصول اندیکاتور itm را برای شما توضیح دهیم:

همان طور که خدمت شما عرض کردیم کار با کار کردن اندیکاتور itm بسیار ساده بوده و شما می توانید حتی از کتاب های مختلف که در بازار نیز موجود می باشد استفاده کنید.

ساده ترین روش کار کردن اندیکاتور itm به این نحو است که شما باید خطوط را دنبال کنید و زمانی که خط تغییر فاز داد شما باید سیگنال های خود را دریافت کنید. زمانی که خط از قرمز به سبز تغییر پیدا کند سیگنال خرید می باشد و زمانی که خط از سبز به قرمز تغییر پیدا کند سیگنال فروش به حساب می آید که شما باید در آن نقطه سهم را به فروش برسانید.

اندیکاتور itm در تریدینگ ویو

اندیکاتور itm در تریدینگ ویو

شما در تریدینگ ویو نیز می توانید از این اندیکاتور بهره بگیرید. نکته ای که در مورد این سایت وجود دارد این است که در استفاده از اندیکاتور های مختلف با دو محدودیت مواجه خواهید شد. مورد اول این است که در اشتراک رایگان شما فقط می توانید از سه اندیکاتور همزمان در یک زمان استفاده کنید و اجازه استفاده بیشتر از این حد را ندارید. به دنبال این موضوع شما نمی توانید نمودار قیمتی را مشاهده کنید که در بازه زمانی پایین تر از یک دقیقه وجود دارد. مورد بعدی در دسترس نبودن گزینه آلارم می باشد و تمامی این موارد در اشتراک رایگان دیده می شود. قسمت بسیار محبوب این سایت، تحلیل تکنیکال می باشد و طریقه استفاده از آن هم بدین گونه است که سهم مورد نظر خود را انتخاب می کنید و بعد از آن گزینه full featured chart را می فشارید.

مقایسه اندیکاتور itm با دیگر اندیکاتور ها

در این جا می خواهیم این اندیکاتور را با دیگر اندیکاتور های موجود در این زمینه بررسی کنیم پس همراه ما باشید:

اندیکاتور MACD

از این اندیکاتور استفاده های زیادی می شود و در این زمینه می توان به حساب کردن واگرایی اشاره کرد. در این نسخه جدید این اندیکاتور خط سیگنال تبدیل به نمودار میله ای می شود که برای درک کردن نیز آسان تر می باشد. برای استفاده از این اندیکاتور لازم نیست تا تمامی محاسبات ریاضی را بدانید و از این لحاظ شبیه به اندیکاتور atr است. شما در این اندیکاتور فقط لازم است بدانید کدام فرمول را در کدام زمان باید به کار ببرید و دیگر محاسبات ریز ریاضی از دید شما پنهان است. به زبان ساده تر این اندیکاتور در تعیین قدرت و جهت روند بازار، سیگنال‌ های معاملاتی (تقاطع خطوط مکدی با یکدیگر، تقاطع مکدی و خط صفر، عبور هیستوگرام از خط صفر) و واگرایی کاربرد دارد.

اندیکاتور atr

این اندیکاتور در بازار هایی مورد استفاده است که دچار نوسانات شدیدی می شوند و هیجانات معامله گران در آن به شدت دیده می شود. این اندیکاتور قیمت را نمی سنجد و فقط نوسانات را مورد بررسی قرار می دهد و به همین دلیل امکان دارد فردی که از این اندیکاتور استفاده می کند، سیگنال های متفاوتی را دریافت کند و انتخاب سیگنال دقیق کمی کار مشکلی است. برای حل این موضوع پیشنهاد می شود در کنار آن از اندیکاتور های دیگر استفاده گردد تا نتیجه دقیق تری حاصل شود.

اندیکاتور ADX

سرمایه گذاران از این اندیکاتور برای تشخیص روند و قدرت استفاده می کنند. نکته قابل توجهی که در مورد این اندیکاتور وجود دارد این است که به دلیل دقیق بودن در محاسبات و در نظر گرفتن تمامی فاکتور های موثر در بازار، یکی از اندیکاتور های قابل اعتماد به شمار می رود. توصیه ای که در این باره ما به شما می کنیم این است که از این اندیکاتور برای گرفتن سیگنال خرید فروش استفاده نکنید. بهتر است از آن برای آخرین مرحله تحلیل های خود و گرفتن تاییدیه استفاده نمایید.

منحنی که ADX به ما ارائه می دهد روند نزولی یا صعودی را برای ما مشخص نمی کند چرا که این منحنی فقط شدت روند را برای ما مشخص می سازد. شما برای این که شما روند صعودی یا نزولی بودن را تشخیص دهید، بهتر است که از منحنی های کمکی از جمله DI کمک بگیرید. به طور استاندارد از این اندیکاتور برای تشخیص واگرایی استفاده نمی شود اما می توانید برای تشخیص واگرایی نیز از آن بهره ببرید.

دانلود اندیکاتور itm

شما برای دانلود این اندیکاتور پر کاربرد می توانید به کانال تلگرامی ایران بورس مراجعه کنید. در ضمن هر سوالی در این مورد دارید را با مشاوران خبره ما در این زمینه در میان بگذارید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

خرید اندیکاتور itm

همان طور که از سرچ این اندیکاتور در گوگل متوجه شده اید، نسخه پریمیوم آن ارزان تر بوده و برای مدتی می توانید آن را تهیه کنید. اما اگر قصد دارید برای مدت طولانی آن را مورد استفاده قرار دهید و از همه ابزار های آن بهره مند شوید، باید مبلغ کامل آن را بپردازید. شما برای راهنمایی گرفتن در این مورد می توانید با مشاوران ایران بورس در تماس باشید.

کلام پایانی

توصیه ما به شما این است که فقط به یک اندیکاتور اکتفا نکنید و اگر زمانی با اندیکاتور آی تی ام کار کردید و نتیجه خوبی گرفتید به هیچ عنوان این ریسک را نکنید که در معامله بعدی تمام سرمایه خود را در یک سهم که این اندیکاتور سیگنال دهی کرده است قرار دهید.

در حقیقت بهتر است که برای نتیجه بهتر نتایج چند اندیکاتور را با هم ادغام کرده و با تحلیل شخصی خودتان به بهترین پاسخ برسید و بعد از آن برای سرمایه گذاری اقدام کنید. علاوه بر اندیکاتور آی تی ام، اندیکاتور های دیگری را در همین سایت برایتان شرح داده ایم که از شما دعوت می کنیم برای آشنایی بیش تر آن ها را مطالعه فرمایید.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. اندیکاتور itm چگونه می توان تهیه کرد؟

    همان طور که در بالا خدمت شما عرض کردیم شما برای استفاده از این اندیکاتور باید هزینه پرداخت کنید، پس سعی کنید از سایت معتبری این کار را انجام دهید.

  2. سیگنال های اندیکاتور itm تا چه میزان درست است؟

    در این باره باید بگوییم که اندیکاتور itm در بیشتر موارد سیگنال های درستی را به معامله گران داده است ولی شما خودتان نیز حواستان را جمع کنید که اگر اندیکاتور خطا کرد خود بتوانید این خطا را تشخیص داده و سریع از آن سهم خارج شوید و یا ورود نکنید.

  3. آیا حتما سهمی که می خریم باید تایید اندیکاتور itm را هم داشته باشد؟

    خیر این حرف کاملا اشتباه بوده و این جا است که ما همیشه گفته ایم که شما باید دانسته های خود را نسبت به تحلیل تکنیکال بالا ببرید و بتوانید با ابزار های متفاوتی کار کنید که در طی مدت خودتان متوجه خواهید شد که کجا، در چه زمانی، از چه اندیکاتوری باید سیگنال بگیرید.

  4. علت محبوبیت این اندیکاتور در بین کاربران چیست؟

    علت پر طرفدار بودن این اندیکاتور آن است که به دلیل روان و قابل فهم بودن نمودار ها و هم چنین سیگنال های خرید و فروش، برای تازه واردان و هم چنین حرفه ای ها بسیار مناسب به نظر می آید. اندیکاتور های پیچیده طیف خاصی از افراد را با خود همراه می کنند اما اندیکاتوری نظیر itm نظر همگان را به خود جلب کرده است.


موفق و پر سود باشید.

3.5/5 - (44 امتیاز)

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *