معرفی نمادهای بازار سرمایه

معرفی نماد کگل در بورس (شرکت معدنی و صنعتی گلهر)

کگل ( شرکت معدنی و صنعتی گلهر ) در منطقه معدنی گل گهر واقع شده است که با داشتن معادن غنی از سنگ آهن به عنوان یکی از مطرح ترین قطب های فعال معدنی و صنعتی در خاورمیانه به حساب می آید که این منطقه دارای قابلیت های بسیار زیادی برای تبدیل شدن به یک منطقه بزرگ و رقابتی در سطح ایران و حتی جهانی می باشد، این ذخایر در ۵۰ کیلومتری شهر کرمان در شهرستان سیرجان واقع شده است.

معرفی شرکت معدنی و صنعتی گل گهر یا کگل

شرکت معدنی و صنعتی گل گهر به عنوان یکی از فعالان کلیدی در زنجیره ارزش تولید فولاد کشور با تدوین برنامه استراتژیک و اجرای آن در تلاش است سهم ملی و منطقه ای خود را در تولید کنسانتره، گندله و فولاد افزایش دهد. مأموریت کگل نقش آفرینی فعال در آینده صنعت کشور با تأمین سنگ آهن و فولاد مورد نیاز براس توسعه پایدار کشور می باشد.

مدیریت این شرکت خود را متعهد به توسعه اقتصاد پایدار مبتنی بر توان مندی های داخلی می داند و اهداف خود را بر این اساس پایه ریزی نموده است تا با کاهش وابستگی شرکت به مواد و قطعات خارجی شرکت را از نیاز های خارجی مصون نگاه دارد، تا دیگر تحریم ها تأثیری در تولیدات کارخانه نداشته باشد و امروزه با گذشت چندین سال از تحریم ها این شرکت به فعالیت خود ادامه داده است و هیچ گاه دست از فعالیت نکشیده است که این خود نشان دهنده تلاش مدیران شرکت و همچنین زحمت شبانه روزی کارکنان شرکت معدنی و صنعتی گل گهر می باشد.

در سال ۱۳۹۴ با تغییر سیاست کاهش تولید که به دلیل عدم تقاضای بازار داخلی در گل گهر شکل گرفته بود  که می توانست تهدیدی برای شرایط امروز باشد و با گشایش خط فروش صادراتی محصولات این تهدید به فرصت تبدیل شد و امروزه که کشور نیاز به افزایش صادرات غیر نفتی دارد، صادرات این شرکت می تواند کمک شایانی به ارز آوری در کشور بکند و روز به روز اقتصاد کشور را پایدار تر بکند. این شرکت همچنین سعی دارد تا با بالا بردن رقایت پذیری محصول با کاهش قیمت تمام شده سهم به سزایی در بازار جهانی ایفا کند و امروزه که در بازار جهانی رکود بوجود آمده است نام خود را در جهان بعنوان یک شرکت معتبر نشان دهد.

یکی دیگر از اقدامات مهم و اساسی این شرکت بومی سازی، مدیریت مهندسی معکوس و ساخت داخل کشور می باشد به این صورت که این شرکت سعی دارد تا از حداکثر توانایی و دانش داخلی کشور استفاده کند تا از دانش افراد داخل کشور به جای اینکه در کشور های بیگانه استفاده شود در داخل خود کشور از این استعداد ها استفاده بشود در همین راستا شرکت معدنی و صنعتی گل گهر با بهره گیری از دانش بومی تولیدات خود را افزایش داده است تا بتواند تحریم ها را خنثی کند.

از اهداف گل گهر توسعه کار آفرینی و اشتغال در جامعه بصورت پایدار است و نه اشتغال کاذب، اشتغالی که بر پایه رشد اقتصادی ایجاد شود اشتغالی که بر پایه ی افزایش فرصت های تولید ایجاد شود اشتغالی که بر پایه افزایش ظرفیت های تولید منطقه و یا توسعه افقی و عمودی زنجیره ارزش باشند.

در حال حاضر کگل سهم ۳۱ درصدی در تأمین خوراک شرکت های فولادی را دارد گه با توجه به ذخایر منطقه بایستی جهت دستیابی به چشم انداز ۱۴۰۴ نقش خود را برا اساس منابع موجود ایفا کند لذا در منطقه گل گهر چشم انداز مشترکی میان شرکت های منطقه ای تدوین شده که برای دست یابی به این چشم انداز نیازمند تأمین زیر ساخت های ضروری نظیر آب، برق، گاز و نیز زیر ساخت های حمل و نقل می باشد.

لیست هیئت مدیره کگل

مدیران شرکت معدنی و صنعتی گل گهر را پنج عضو تشکیل داده اند که این پنج نفر عبارتند از

  1. محمد یاسر صیب نیا: ایشان یکی از اعضای هیئت مدیره می باشند به شماره ثبت ۲۲۳۰ و مدرک تحصیلی ایشان کارشناسی ارشد می باشد.
  2. جناب آقای محمود مصری نژاد: ایشان نیز یکی از اعضای هیئت مدیره می باشند به شماره ثبت ۲۲۳۲ که مدرک تحصیلی ایشان فوق لیسانس می باشد.
  3. جناب آقای ایمان عتیقی: ایشان نیز یکی از اعضای هیئت مدیره می باشند به شماره ثبت ۲۲۳۳ که مدرک تحصیلی ایشان کارشناسی ارشد است.
  4. جمشید ملا رحمان: ایشان نائب رئیس هیئت مدیره می باشند به شماره ثبت ۴۶۱۴ که مدرک تحصیلی ایشان لیسانس می باشد.
  5. جناب آقای محمدرضا کرمی شاهرخی: ایشان نائب رئیس هیئت مدیره می باشند به شماره ثبت ۸۹۶۲ که مدرک تحصیلی ایشان کارشناسی ارشد می باشد.

سهامداران کگل که بر روی این نماد معدنی سرمایه گذاری کرده اند شرکت های متعددی می باشند که شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت اسامی شرکت هایی که بر روی نماد این شرکت سرمایه گذاری کرده اند و سهام آن را خریداری نموده اند مشاهده کنید.

ارزش بازار شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

ارزش بازار نماد کگل در بورس بسیار بالا می باشد زیرا این شرکت یکی از شرکت های بنیادی در ایران محسوب می شود، شما برای دانستن ارزش این سهم می توانید از طریق کارگزاری ای که در آن ثبت نام نموده اید مشاهده کنید.

خرید سهام کگل

اگر قصد خرید سهام شرکت معدنی و صنعتی گل گهر را دارید باید در زمانی مناسب اقدام به خرید کنید و وارد سهم شوید تا دچار ضرر نشوید شما با خرید سهام این شرکت جز سهام داران حقیقی شرکت محسوب می شوید و در سود و زیان شرکت همراه خواهید بود.

فروش سهام کگل

با توجه به بنیادی بودن سهام این شرکت برای فروش سهام شرکت معدنی و صنعتی گل گهر دقت کافی را بخرج دهید زیرا ممکن است سهم خود را ارزان از دست بدهید و بعد ها از فروشتان پشیمان شوید پس سعی کنید اگر قصد فروش دارید عجولانه تصمیم نگیرید زیرا در بازار بورس عجله کردن باعث از دست دادن سرمایه تان می شود.

اطلاعات تماس شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

آدرس سایت کگل1: www.geg.ir

تلفن تماس با کگل: 02188977261

آدرس شرکت معدنی و صنعتی گل گهر: تهران، خیابان دکتر فاطمی روبه روی هتل لاله پلاک ۲۳۲

به این مقاله امتیاز دهید :

Recent Posts

متاتریدر چیست؟ آموزش متاتریدر 4 و 5 رایگان و حرفه ای

متاتریدر یک پلتفرم معاملاتی حرفه ای است که به شما این امکان را می دهد که با انواع ابزارهای مالی،…

5 ماه ago

نحوه معاملات روزانه EURUSD: استراتژی ها، اندیکاتورها و مدیریت ریسک

به دنیای معامله روزانه خوش آمدید که در آن بازارهای مالی جهانی پیچیدگی های خود را نمایش می دهند. در…

6 ماه ago

نرخ تورم چیست، چگونه محاسبه می شود و تاثیر آن در فارکس؟ +پیش بینی نرخ تورم

نرخ تورم یکی از مفاهیم کلیدی در علم اقتصاد است که نشان دهنده تغییرات قیمت کالا و خدمات در یک…

6 ماه ago

پیش بینی قیمت طلا چگونه است؟ | سیگنال طلا رایگان

قیمت طلا یکی از موضوعات مورد توجه سرمایه گذاران و تحلیلگران مالی است. طلا به عنوان یک دارایی ارزشمند و…

6 ماه ago

رئیس جمهور آرژانتین، دلار را ارز ملی می کند! آیا دلارسازی برای ایران نیز مفید است؟

با سلام، من نوید رمضانی هستم و تحلیل گر مالی شما. در این مقاله خبری، قصد دارم به شما بگویم…

6 ماه ago

نقش اوپک در بازار نفت امروز | تصمیمات اوپک چقدر مهم است؟

سلام، من نوید رمضانی هستم، تحلیل گر مالی و علاقه‌مند به بازار نفت. در این مقاله قصد دارم با شما…

6 ماه ago