آموزش فارکس

نحوه شارژ حساب فارکس با راهنمای قوانین بروکرهای مختلف

از آن جایی که بازارهای مالی به عنوان بزرگترین حجم معاملاتی در جهان شناخته می شود و روز به روز به حجم این معاملات افزوده می شود، افراد زیادی برای کسب سود زیاد و تجارت وارد این بازار جهانی می شوند. در کشور ایران نیز انجام این گونه معاملات با استقبال خوبی مواجه شده و افراد زیادی از ایرانیان به انجام معامله در بازار فارکس می پردازند. اولین قدم برای شروع تجارت در بازار مالی فارکس شارژ کردن حساب می باشد که به روش های مختلف و با استفاده از صرافی های متعددی که برای انجام این کار ایجاد شده‌اند قابل انجام است. بنابراین برای شروع کار ابتدا باید با نحوه شارژ حساب فارکس آشنایی داشته باشید. اگر هم در این بازار تازه کار هستید، مقاله ورود به فارکس را بخوانید.

نحوه شارژ حساب فارکس چگونه است؟

بازار فارکس بازاری پر هیجان و پر استرس می باشد که افراد زیادی از سرتاسر جهان را مجذوب خود کرده است. برای شروع کار در بازار فارکس ابتدا باید جهت خرید و فروش جفت ارزها و به طور کلی انجام معاملات، پولی را به حساب تجاری خود در فارکس واریز کنید. به این صورت که پس از تحقیق لازم و انتخاب صرافی مورد نظر باید وارد صرافی شده و سپس اقدام به ثبت نام و احراز هویت کنید.

انتقال سپرده

بعد از این که مدارک شما از سوی صرافی تایید شد شما می توانید میزان سپرده مورد نیاز را به حساب تجاری تان واریز کنید که این کار به چهار روش قابل انجام است: استفاده از کارت های بانکی، نقل و انتقال پول از طریق بانک، کیف پول های دیجیتال و چک های بانکی برای بروکرهای آمریکایی فارکس. اگر نمی دانید بروکر فارکس چیست کلیک کنید.

نحوه شارژ حساب فارکس با تاپ چنج

صرافی تاپ چنج یکی از روش های شارژ حساب تجاری فارکس می باشد که مورد استفاده خیلی از افراد قرار گرفته است. برای استفاده از این بروکر ابتدا باید اپلیکیشن تاپ چنج را بر روی گوشی خود نصب کنید بعد از ثبت نام و تایید احراز هویت باید نسبت به ایجاد کیف پول اختصاصی خود اقدام کنید. سپس با استفاده از روش های گفته شده مثل پرداخت با کارت بانکی حساب خود را شارژ کنید. ضمنا کارمزد کلیه نقل و انتقال ها با استفاده از این صرافی در وب سایت آن مشخص شده است.

نحوه شارژ حساب فارکس با وب مانی

وب مانی یک سامانه پرداخت الکترونیکی سریع و محیطی برای کسب و کارهای آنلاین می باشد که با استفاده از آن امکان انجام تراکنش های مالی در کوتاهترین زمان ممکن و بدون نیاز به حساب بانکی یا کارت اعتباری امکان پذیر می باشد. در واقع وب مانی یک سامانه پول الکترونیکی می باشد که از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. برای شارژ حساب فارکس خود با استفاده از وب مانی ابتدا باید در سایت وب مانی یک حساب کاربری ایجاد کنید و پس از ساخت حساب وارد صفحه شخصی خود شده و به دلخواه یکی از حساب هایتان را انتخاب و روی گزینه واریز کلیک کنید سپس در قسمت کادر انتقال ارز باید گزینه وب مانی را از بین ارزهای موجود انتخاب کنید و در نهایت حسابی که قصد شارژ کردن آن را دارید انتخاب کنید.

نحوه شارژ حساب فارکس با فارکس تایم

از دیگر صرافی های قابل استفاده برای شارژ حساب فارکس صرافی فارکس تایم می باشد که برای افراد سراسر دنیا قابل دسترس است. برای افزایش موجودی یا شارژ حساب خود در فارکس تایم می توانید از طریق انتقال بانکی کردیت، کارت دیبت، کارت نتلر و دیگر کیف پول های الکترونیکی اقدام کنید و برداشت حساب از طریق تماس با امور مالی در ساعت کاری هشت و نیم صبح تا نه و نیم شب به وقت ایران نیز امکان پذیر می باشد.

ویژگی های فارکس تایم

شما با استفاده از صرافی فارکس تایم علاوه بر شارژ حساب فارکس خود می توانید از دیگر قابلیت های این کارگزار از قبیل سیگنال های ترید، پکیج های نموداری، تحلیل بازار و خدمات متعدد دیگر آن استفاده کنید.

نحوه شارژ حساب هات فارکس

برای استفاده از صرافی هات فارکس باید همانند دیگر کارگزاری ها اقدام به ثبت ‌نام در این صرافی کنید و پس از این که احراز هویت شما با موفقیت به پایان رسید می توانید حساب خودتان را شارژ کنید. در صرافی هات فارکس سه نوع حساب برای تریدرها وجود دارد که عبارتند از حساب میکرو، زیرو و حساب پریمیوم و تریدر می‌ تواند مناسب با هدفی که از انجام معاملات دارد حساب مورد نظر را انتخاب کند.

نحوه شارژ حساب لایت فارکس

شرکت لایت فارکس یکی دیگر از کارگزاری های شارژ حساب تجاری فارکس می باشد که طیف وسیعی از روش های پرداخت را برای افزایش موجودی حساب فارکس برای مشتریانش ارائه کرده است. لایت فارکس برای واریز و برداشت سرمایه هفت روش را برای مشتریانش ارائه کرده است. استفاده از صرافی تاپ چنج، کارت به کارت بانک اینترنتی، وب مانی بانک اینترنتی، پرفکت مانی و ارزهای دیجیتال بانک های اینترنتی از جمله تتر و ویزا کارت بهترین روش استفاده برای ما ایرانی ها با استفاده از روش تاپ چنج می باشد چرا که به راحتی با انجام کارت به کارت می توانید حساب خود را شارژ کنید.

طریقه شارژ حساب روبو فارکس

برای استفاده از این کار گزاری نیز باید همانند دیگر کارگزاری‌ ها و صرافی ها فرایند ثبت نام؛ تایید مدارک و آدرس شما به پایان برسد. سپس اقدام به افتتاح حساب کنید تا با استفاده از روش‌ های مختلف شارژ حساب روبو فارکس بتوانید حساب فارکس خود را شارژ کنید. برای شارژ حساب خود از طریق روبوفارکس می ‌توانید از روش‌ های مختلفی از جمله پرفکت مانی، وب مانی و … استفاده کنید. در صورتی که از هر کدام از روش های گفته شده کیف پول اختصاصی خود را داشته باشید قادرید حساب خود را شارژ کنید.

کدام روش بهتر است؟

از بین این روش های گفته شده روش وب مانی، پرفکت مانی و تتر از همه بهتر و مقرون به صرفه تر و کاربردی تر هستند. این روش شارژ حساب فارکس نسبت به روش های دیگر چندان قوی و کاربردی نیست اما اگر می خواهید به صورت ریالی حساب خود را شارژ کنید یک روش مناسب می باشد چرا که با هماهنگی تلگرام و به روش کارت به کارت  قابل انجام است و بدین منظور باید با پشتیبانی صرافی در ارتباط باشید.

آموزش نحوه شارژ حساب فارکس را از کجا ببینیم؟

به دلیل این که بازارهای مالی فارکس روز به روز در حال گسترش می باشد و افراد زیادی از جمله ایرانیان به این بازارها ورود پیدا می کنند. لذا افراد خبره در زمینه فارکس و استادانی که اطلاعات کافی در زمینه بورس و فارکس دارند با ارائه پکیج ها و دوره های آموزشی متعدد اطلاعات خود را در زمینه فارکس در اختیار دانشجویان شان قرار می دهد.

کلیپ های آموزشی

معمولاً کلیپ های متعددی از این افراد در زمینه آموزش فارکس و چگونگی سودآوری از آن در وب سایت های متعدد گوگل، یوتیوب و آپارات به اشتراک گذاشته شده است. شما با جستجوی نام استاد مورد نظر خود می توانید با استفاده از هر کدام از موارد گفته شده کلیپ های آموزشی او دسترسی داشته باشید.

بهترین نحوه شارژ حساب فارکس از نظر صرافی ها

هر کدام از صرافی های شارژ فارکس روش های مختلفی برای شارژ حساب فارکس ایجاد کرده است و هرکس با توجه به شرایط و امکاناتی که دارد می تواند هر کدام از این روش ها را انتخاب کند. بنابراین بهترین و سریعترین روش پرداخت های بین المللی استفاده از صرافی ها می باشد از جمله این صرافی ها آلپاری، روبوفارکس، هات فارکس و غیره هستند که بین کاربران ایرانی بسیار مورد استقبال هم واقع شده‌اند.

نحوه شارژ حساب دمو فارکس چگونه است؟

حساب دمو فارکس در واقع نوعی حساب آزمایشی است که در آن معاملات با پول مجازی انجام می شود و در آن تمامی شرایط معاملاتی، نرخ ها، نمودارها و ابزارهای معاملاتی دقیقاً با حساب معاملاتی واقعی یکسان است و تنها تفاوت بین حساب واقعی فارکس نسبت به حساب دمو این است که در حساب دوم با پول غیر واقعی معامله انجام می شود و بیشتر برای آشنایی با بازار فارکس و مکانیسم معاملات می‌ باشد. در این روش پس از افتتاح حساب دمو و تایید آدرس ایمیل امکان افتتاح حساب دمو ایجاد می شود و شما می توانید حساب خود را افتتاح و شارژ کنید.

نحوه شارژ حساب های فارکس با هم متفاوت است؟

تفاوت چندانی در نحوه شارژ حساب فارکس وجود ندارد و در همه این روش ها بعد از این که کیف پول خود را نصب کردید می توانید با ارزهای مختلف اقدام به شارژ حساب خود کنید. البته بعضی از صرافی ها از جمله وب مانی و تاپ چنج قابلیت واریز و برداشت حساب به روش کارت به کارت نیز قابل انجام است.

نحوه شارژ حساب آلپاری با تاپ چنج

صرافی آلپاری برای سهولت و سرعت در واریز و برداشت ریالی برای مشتریانش صرافی تاپ چنج را معرفی کرده است. برای این کار بعد از این که وارد کابین شخصی در تاپ چنج شدید باید فرم مربوطه را تکمیل نمایید و بعد از تایید نهایی و بررسی واریز شما کیف پول شما در تاپ چنج شارژ می شود. بعد از این باید پولی را که در والت تاپ چنج دارید را باید به حساب تان در آلپاری منتقل کنید و سپس به یکی از حساب های تجاری شخصی خودتان واریز کنید.

بهترین نحوه شارژ حساب forex برای ایرانیان

صرافی های متعددی برای شارژ حساب فارکس در دنیا ایجاد شده اند که با توجه به این که کشور ایران در وضعیت تحریم قرار دارد امکان استفاده از همه آن ها برای ایرانیان مقدور نیست. لذا در این میان صرافی هایی هستند که امکان و برداشت و واریز ریالی برای ایرانیان نیز قابل استفاده می باشد. صرافی هایی از جمله تاپ چنج و وبمانی صرافی هایی هستند که امکان شارژ حساب ریالی و مطمئن برای ایرانیان فراهم کرده است.

سوالات متداول

  1. برای وارد شدن در بازار مالی اولین قدم چه می باشد؟

    شما بعد از آموزش و تمرین و بک تست استراتژی معاملاتی خود باید ابتدا اقدام به شارژ و احراز هویت در یکی از بروکر های فارکس کنید.

  2. از چه طریق می توان حساب فارکس را شارژ کرد؟

    با استفاده از صرافی ها و با استفاده از ارزهای دیجیتال مانند تتر یا بیت کوین

  3. بهترین صرافی ها برای ایرانیان کدام می باشد؟

    صرافی تاپ چنج و بیت برگ و اچ دی پی

  4. انواع صرافی ها برای شارژ حساب فارکس کدام هستند؟

    بسته به کارگزاری فارکس نحوه شارژ حساب متفاوت است ولی اکثر کارگزاری های فارکس با استفاده از ارزهای دیجیتال مانند تتر اقدام به شارژ حساب فارکس شما می کنند.

به این مقاله امتیاز دهید :

Recent Posts

متاتریدر چیست؟ آموزش متاتریدر 4 و 5 رایگان و حرفه ای

متاتریدر یک پلتفرم معاملاتی حرفه ای است که به شما این امکان را می دهد که با انواع ابزارهای مالی،…

5 ماه ago

نحوه معاملات روزانه EURUSD: استراتژی ها، اندیکاتورها و مدیریت ریسک

به دنیای معامله روزانه خوش آمدید که در آن بازارهای مالی جهانی پیچیدگی های خود را نمایش می دهند. در…

6 ماه ago

نرخ تورم چیست، چگونه محاسبه می شود و تاثیر آن در فارکس؟ +پیش بینی نرخ تورم

نرخ تورم یکی از مفاهیم کلیدی در علم اقتصاد است که نشان دهنده تغییرات قیمت کالا و خدمات در یک…

6 ماه ago

پیش بینی قیمت طلا چگونه است؟ | سیگنال طلا رایگان

قیمت طلا یکی از موضوعات مورد توجه سرمایه گذاران و تحلیلگران مالی است. طلا به عنوان یک دارایی ارزشمند و…

6 ماه ago

رئیس جمهور آرژانتین، دلار را ارز ملی می کند! آیا دلارسازی برای ایران نیز مفید است؟

با سلام، من نوید رمضانی هستم و تحلیل گر مالی شما. در این مقاله خبری، قصد دارم به شما بگویم…

6 ماه ago

نقش اوپک در بازار نفت امروز | تصمیمات اوپک چقدر مهم است؟

سلام، من نوید رمضانی هستم، تحلیل گر مالی و علاقه‌مند به بازار نفت. در این مقاله قصد دارم با شما…

6 ماه ago