اخبار فارکس

وضعیت و بررسی بازار فارکس ⚡ روز سه شنبه 7 فوریه 2023

وضعیت و بررسی روز بازار فارکس روز سه شنبه 7 فوریه 2023 بازار فارکس صبح روز سه‌شنبه، دلار آمریکا در آستانه سخنرانی پاول و گزارش‌های تجارت بین‌الملل درهم بود. با اخبار فارکس فکتوری ایران بورس همراه باشید تا از بازار پیشی بگیرید.

پیش از سخنرانی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در ساعت 12:00 صبح روز سه شنبه، دلار آمریکا در برابر شرکای تجاری اصلی خود متفاوت بود، در برابر یورو و پوند افزایش یافت، اما در برابر ین و دلار کانادا کاهش یافت. ET.

پاول باید بفهمد که چگونه تصمیم کمیته بازار آزاد فدرال را در هفته گذشته برای کند کردن افزایش نرخ بهره و انتشار آمارهای اشتغال بسیار قوی در ژانویه در روز جمعه درک کند.

علاوه بر پاول، معاون نظارت فدرال رزرو، مایکل بار نیز در ساعت 14:00 سخنرانی خواهد کرد. مقامات فدرال رزرو در طول باقیمانده هفته پیغام ها و سیگنال های عمومی بیشتری ارائه خواهند کرد.

گزارش تجارت بین‌الملل دسامبر در ساعت 8:30 صبح به وقت ET منتشر می‌شود، پس از آن داده‌های هفتگی خرده‌فروشی Redbook در ساعت 8:55 صبح به وقت سواحل شرقی آمریکا، احساسات مصرف‌کننده IBD برای فوریه در ساعت 10:00 صبح به وقت شرقی و داده‌های استفاده از اعتبار مصرف‌کننده در دسامبر در ساعت 3:00 بعد از ظهر منتشر می‌شود.

سه شنبه عصر ساعت 21:00 به وقت ET، معاون رئیس جمهور جو بایدن قرار است سخنرانی خود را در مورد وضعیت اتحادیه در کنگره ارائه کند.

وضعیت و بررسی بازار فارکس روز سه شنبه 7 فوریه 2023

وضعیت و بررسی بازار فارکس روز سه شنبه 7 فوریه 2023

USDEUR از 1.0726 در بسته شدن بازار ایالات متحده در روز دوشنبه به 1.0769 و در روز دوشنبه صبح به 1.0709 کاهش یافت. هیچ آمار اتحادیه اروپا برای روز سه شنبه برنامه ریزی نشده است. نشست بعدی بانک مرکزی اروپا برای 16 مارس برنامه ریزی شده است. ایزابل اشنابل، یکی از اعضای بانک مرکزی اروپا، قرار است ساعت 12:00 بعد از ظهر سخنرانی کند.

GBPUSD از 1.2022 در بسته شدن بازار ایالات متحده در روز دوشنبه و 1.2047 در روز دوشنبه صبح به 1.1979 کاهش یافت. بر اساس داده‌هایی که اوایل روز سه‌شنبه منتشر شد، پس از کاهش در ماه دسامبر، قیمت مسکن در بریتانیا در ژانویه بدون تغییر باقی ماند، در حالی که نرخ وام مسکن افزایش یافت. جلسه بعدی بانک انگلستان برای 23 مارس برنامه ریزی شده است. جان کانلیف، یکی از اعضای کمیته سیاست گذاری BOE، قرار است در ساعت 10:00 صبح به وقت شرقی صحبت کند.

USDJPY از 132.6295 در بسته شدن بازار آمریکا در روز دوشنبه و 132.0975 در روز دوشنبه به 132.0838 کاهش یافت. با وجود افزایش شدید دستمزدها، مخارج خانوارهای ژاپنی در ماه دسامبر کاهش یافت و بر اساس داده های منتشر شده یک شبه، شاخص اصلی در دسامبر کاهش بیشتری یافت. نشست بعدی بانک مرکزی ژاپن برای 9 تا 10 مارس برنامه ریزی شده است.

USDCAD از 1.3446 در بسته شدن بازار ایالات متحده در روز دوشنبه و 1.3431 در روز دوشنبه صبح به 1.3419 کاهش یافت. انتشار تراز تجاری کانادا برای ماه دسامبر برای ساعت 8:30 صبح به وقت شرقی برنامه ریزی شده است. در 8 مارس، در نشست آتی بانک مرکزی کانادا، یک توقف در افزایش نرخ پیش بینی می شود. تیف مکلم، یکی از اعضای BOC، در ساعت 12:45 بعد از ظهر سخنرانی خواهد کرد.

ایران بورس، ضامن موفقیت شما در بازار است. اخبار فارکس ایران بورس را دنبال کنید تا بینشی دقیق از بازار داشته باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

Recent Posts

متاتریدر چیست؟ آموزش متاتریدر 4 و 5 رایگان و حرفه ای

متاتریدر یک پلتفرم معاملاتی حرفه ای است که به شما این امکان را می دهد که با انواع ابزارهای مالی،…

5 ماه ago

نحوه معاملات روزانه EURUSD: استراتژی ها، اندیکاتورها و مدیریت ریسک

به دنیای معامله روزانه خوش آمدید که در آن بازارهای مالی جهانی پیچیدگی های خود را نمایش می دهند. در…

6 ماه ago

نرخ تورم چیست، چگونه محاسبه می شود و تاثیر آن در فارکس؟ +پیش بینی نرخ تورم

نرخ تورم یکی از مفاهیم کلیدی در علم اقتصاد است که نشان دهنده تغییرات قیمت کالا و خدمات در یک…

6 ماه ago

پیش بینی قیمت طلا چگونه است؟ | سیگنال طلا رایگان

قیمت طلا یکی از موضوعات مورد توجه سرمایه گذاران و تحلیلگران مالی است. طلا به عنوان یک دارایی ارزشمند و…

6 ماه ago

رئیس جمهور آرژانتین، دلار را ارز ملی می کند! آیا دلارسازی برای ایران نیز مفید است؟

با سلام، من نوید رمضانی هستم و تحلیل گر مالی شما. در این مقاله خبری، قصد دارم به شما بگویم…

6 ماه ago

نقش اوپک در بازار نفت امروز | تصمیمات اوپک چقدر مهم است؟

سلام، من نوید رمضانی هستم، تحلیل گر مالی و علاقه‌مند به بازار نفت. در این مقاله قصد دارم با شما…

6 ماه ago