معرفی نمادهای بازار سرمایه

بنیرو | بررسی شرکت نیرو ترانس با نماد بنیرو

بنیرو ( نیروترانس ) در سال ۱۳۶۹ تأسیس گردید این شرکت در زمینه تولید ترانس های اندازه گیری ولتاژ و جریان در کلیه ی سطوح ولتاژی می باشد. این ترانسفورماتور ها بر اساس نیاز مشتری و همچنین با در نظر گرفتن استاندارد های روز دنیا تولید می شود. در بخش تولید ترانسفور ماتور اینکه ترانسفورماتور مطابق با استاندارد های روز دنیا باشد بسیار مهم است زیرا اگر این چنین نباشد از سایر رقبا بسیار عقب می افتد، شرکت نیروترانس نیز با دانستن این حقیقت همیشه سعی بر این دارد تا با پیشرفت علم و دانش همراه باشد و محصولات خود را استاندارد های روز دنیا تطبیق دهد. ایران بورس.

معرفی شرکت نیروترانس یا بنیرو

معرفی شرکت نیروترانس یا بنیرو

بنیرو1 امروزه و در حال حاضر در کشور یکی از شرکت های بروز در ساخت ترانس های اندازه گیری می باشد که دانش فنی مربوط به ساخت ترانس های اندازه گیری را از شرکتABB سوئد و HSP آلمان اخذ نموده است.

محصولات این شرکت عبارتند از:

۱ – ترانس های اندازه گیری جریان ؛ که شامل ترانسفورماتور های جریان هسته پائین ، ترانس های جریان رزینی ، ترانس های جریان بوشینگی و ترانس های جریان پنجره ای می باشد.

۲ – ترانس های اندازه گیری ولتاژ : که شامل ترانس های ولتاژ خازنی و ترانس های ولتاژ رزینی

۳ – بوشینگ های خازنی : که شامل بوشینگ خازنی ۷۲.۵،بوشینگ خازنی ۲۴۵ و بوشینگ دیواری

بررسی گزارش درآمد بنیرو منتهی به دی 1401

بنیرو به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید و فروش برق در ایران، در سال 1401 با فروش قابل توجهی مواجه بود. براساس اطلاعات منتشر شده، بنیرو در ماه‌های آبان و اذر سال 1401 با فروش 532 و 761 میلیارد ریال به مقايسه با ماه قبل، عملکرد خوبی داشته است. همچنین، با اعلام اطلاعات مربوط به دی ماه، مشخص شد که بنیرو با رشد فروش خود به 948 میلیارد ریال دست یافته است و در ماه بهمن، این عدد به بیش از 1001 میلیارد ریال رسیده است. به طور کلی، بنیرو در 11 ماهه سال 1400 با فروش بالغ بر 7913 میلیارد ریال مواجه بوده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته که فروش برابر با 7494 میلیارد ریال بود، بهبود چشمگیری داشته است.

با توجه به این اطلاعات، می‌توان نتیجه گرفت که بنیرو به عنوان یکی از شرکت‌های برتر در صنعت تولید و فروش برق در ایران، در سال 1401 با فروش قابل توجهی روبرو بوده است. رشد فروش در دی و بهمن ماه به عنوان نمونه‌ای از عملکرد بالای شرکت، بازار فعال و مشتریان پایدار بنیرو است. بنیرو با فروش بالا، توانسته است جایگاه خود را در بازار حفظ کند و به عنوان یکی از برترین شرکت‌های تولید و فروش برق در ایران شناخته شود.

نیرو ترانس

نیروترانس از یک آزمایشگاه با تجهیزات بروز برخوردار می باشد که در آزمایشگاه های فشار قوی و فشار متوسط با بهره گیری از پرسنل مجرب و تجهیزات مدرن امکان انجام کلیه ی آزمایش های کارخانه ای بر روی ترانس ها موجود است تا ترانس های تولید شده را مطابق با استاندارد های روز دنیا روانه ی بازار کند.

چهار آزمایشگاه در شرکت بنیرو1 وجود دارد که این چهار آزمایشگاه عبارتند از ؛ آزمایشگاه های ولتاژ که در این آزمایشگاه ها تست ولتاژ و توان حمل ولتاژ اندازه گیری می شود،آزمایشگاه جریان که در این آزمایشگاه ها تست دقت ترانس های جریان انجام می گیرد،آزمایشگاهIVT که در این آزمایشگاه ها تست تحمل ولتاژ و اندازه گیری تخلیه جزئی صورت می گیرد و آزمایشگاه MV تست تحمل ولتاژ در این آزمایشگاه ها دوباره صورت می گیرد.

فرایند تحقیق و توسعه در شرکت نیروترانس مانند تمام شرکت های دیگر یک فرایند فراگیر است که در برنامه سازمانی که برای موفقیت شرکت ریخته شده است تک تک افراد سازمان در نظر گرفته شده اند زیرا برای موفقیت یک شرکت تمام کارکنان شرکت باید دلشان با شرکت باشد و برای موفقیت شرکت تلاش کنند تا شرکت بتواند به هدف خود برسد و اگر غیر از این باشد به هیچ عنوان شرکت موفق نمی شود زیرا برای رسیدن به هدف تنها برنامه جامع و خوب ملاک نیست هرچند که برنامه شما دقیق و کامل باشد ولی اگر کارکنان دلشان با برنامه نباشد و برای رسیدن به هدف تلاش نکنند فایده ای ندارد.

واحد تحقیق و توسعه این شرکت در سال ۱۳۷۸ با یک کارشناس رسما کار خود را آغاز کرد و در سال ۱۳۸۰ به مدیریت طراحی و تحقیق و توسعه ارتقا یافت.

این شرکت خوش آتیه همچنین تقدیر نامه های زیادی در بخش های صنعت و معدن و همچنین سازمان استاندارد کسب کرده است که شما با مراجعه به سایت شرکت و با کلیک بر روی گزینه تقدیر نامه ها می توانید تمامی تقدیر نامه ها و لوح هایی که این شرکت در طی این سالیان کسب کرده است مشاهده کنید و با مشاهده این تقدیر نامه ها به اعتبار شرکت بیشتر پی ببرید و اگر قصد سرمایه گذاری و خرید سهام این شرکت را دارید در تصمیم خود مطمئن تر شوید و ریسک سرمایه گذاریتان را پایین بیاورید.

لیست هیئت مدیره بنیرو

مدیران شرکت نیروترانس را پنج عضو تشکیل می دهند که شامل :

۱ – عین اله صالحی: ایشان نائب رئیس هیئت مدیره می باشند که مدرکشان کارشناس ارشد مکانیک می باشد.

۲ – محمد هادی حاجی سید تقیا : ایشان یکی از پنج عضو هیئت مدیره می باشند که مدرک تحصیلی شان کارشناس ارشد مدیریت اجرایی می باشد.

۳ – خلیل پارسا : ایشان رئیس هیئت مدیره می باشند و مدرک تحصیلی شان کارشناس ارشد مهندسی صنایع می باشد.

۴ – شهرام حیدری : ایشان نیز عضو هیئت مدیره می باشند که مدرک تحصیلی ایشان کارشناس ارشد مهندسی صنایع می باشد.

۵ – سعید یزدان پناه : ایشان عضو هیئت مدیره و مدرک تحصیلی این عضو از هیئت مدیره لیسانس مدیریت صنعتی می باشد.

سهامداران بنیرو1 البته سهام داران حقوقی این شرکت را شرکت ها و موسسات زیادی تشکیل داده اند که شما می توانید با مراجعه به سایت این شرکت لیست سهام داران حقوقی که بر روی این شرکت سرمایه گذاری کرده اند را مشاهده کنید.

ارزش بازار شرکت نیروترانس

ارزش بازار بنیرو1 با توجه به شاخص کل و خرید و فروش هایی که بر روی این سهام صورت می گیرد مشخص می شود و ارزش آن روزانه تعیین می شود و این گونه نیست که بگوییم ارزش سهام این شرکت یک مقدار مشخص است ، خیر این گونه نیست بلکه ارزش هر سهم روزانه مشخص می شود و شما برای مشاهده ارزش سهام شرکت ها باید در ساعاتی که معاملات بورسی در آن ساعت شکل می گیرد ارزش سهام مورد نظر خود را سرچ بکنید.

خرید سهام بنیرو

اگر شما قصد خرید سهام شرکت نیروترانس را دارید و می خواهید به جمع سهام داران حقیقی این شرکت تولید ترانس بپیوندید باید سهام آن را از طریق بازار بورس خریداری کنید تا بتوانید سهامی از این شرکت را بنام خود بثبت برسانید تا در سود و زیان شرکت همراه باشید پس در خرید سهام دقت کنید زیرا با خرید سهام هر شرکتی شما در سود و زیاد آن شرکت سهیم خواهید بود.

فروش سهام بنیرو

با فروش سهام شرکت نیروترانس شما از جمع سهام داران حقیقی این شرکت خارج می شود و دیگر در سود و زیان این شرکت سهیم نیستید برای فروش سهام خود می توانید با در نظر گرفتن زمانی مناسب برای فروش حسابی سود کنید ولی اگر در فروش سهام شرکت عجله کنید مطئننا متضرضر خواهید شد.

اطلاعات تماس شرکت نیروترانس :

آدرس سایت بنیرو1 :www.niroutrans.com

تلقن تماس با بنیرو1 : ۰۷۱۳۷۴۳۹۲۱۰

آدرس شرکت نیروترانس : شیراز ، بلوار شهید مدرس ، چهارراه شزسف آباد بلوار اتحاد، پلاک۱۴۱

به این مقاله امتیاز دهید :

Recent Posts

متاتریدر چیست؟ آموزش متاتریدر 4 و 5 رایگان و حرفه ای

متاتریدر یک پلتفرم معاملاتی حرفه ای است که به شما این امکان را می دهد که با انواع ابزارهای مالی،…

5 ماه ago

نحوه معاملات روزانه EURUSD: استراتژی ها، اندیکاتورها و مدیریت ریسک

به دنیای معامله روزانه خوش آمدید که در آن بازارهای مالی جهانی پیچیدگی های خود را نمایش می دهند. در…

6 ماه ago

نرخ تورم چیست، چگونه محاسبه می شود و تاثیر آن در فارکس؟ +پیش بینی نرخ تورم

نرخ تورم یکی از مفاهیم کلیدی در علم اقتصاد است که نشان دهنده تغییرات قیمت کالا و خدمات در یک…

6 ماه ago

پیش بینی قیمت طلا چگونه است؟ | سیگنال طلا رایگان

قیمت طلا یکی از موضوعات مورد توجه سرمایه گذاران و تحلیلگران مالی است. طلا به عنوان یک دارایی ارزشمند و…

6 ماه ago

رئیس جمهور آرژانتین، دلار را ارز ملی می کند! آیا دلارسازی برای ایران نیز مفید است؟

با سلام، من نوید رمضانی هستم و تحلیل گر مالی شما. در این مقاله خبری، قصد دارم به شما بگویم…

6 ماه ago

نقش اوپک در بازار نفت امروز | تصمیمات اوپک چقدر مهم است؟

سلام، من نوید رمضانی هستم، تحلیل گر مالی و علاقه‌مند به بازار نفت. در این مقاله قصد دارم با شما…

6 ماه ago