معرفی نمادهای بازار سرمایه

برسی نماد رتکو ؟ شرکت کنترل خوردگی تکین کو در بورس ایران

رتکو ( شرکت کنترل خوردگی تکین کو ) در سال ۱۳۷۲ با هدف بازرسی فنی و کنترل خوردگی در صنایع نفت و گاز با جمعی از بزرگان این رشته بعنوان یک شرکت تابع صنایع پتروشیمی تأسیس گردید. این شرکت همواره سعی دارد تا با جذب نیروی ماهر و خوش ذهن و استفاده از توان داخلی سودآوری شرکت را بالا ببرد و علاوه بر آن در زمینه اشتغال نیز موثر واقع شده باشد.

معرفی شرکت کنترل خوردگی تکین کو یا رتکو

یکی از اموراتی که باعث پیشرفت هر شرکتی می گردد این است که آن شرکت به نیروی ماهر مجهز باشد نه آنکه هرکس بر اساس پارتی استخدام شده باشد و نداند که چکار انجام دهد. مدیران شرکت کنترل خورندگی تکین کو با دانستن این موضوع همواره سعی داشته اند تا در استخدامی های خود مهارت را در اولویت قرار دهند و افرادی را که می خواهند جذب کنند براساس مهارت آنان جذب کنند نه چیز دیگر. به این می گویند شایسته سالاری که در کشور های روز دنیا از این امر برای پیشرفت شرکت ها بسیار استفاده می شود.

رتکو با بازرسین مجرب خود و تجهیزات مدرنی که در اختیار دارد به عنوان برترین شرکت در زمینه خدمات بازرسی از تجهیزات نفتی و گازی در ایران به حساب می آیند.

لیست هیئت مدیره رتکو

مدیران شرکت کنترل خورندگی تکین کو در تلاش اند تا شرکت را در مسیر موفقیت و پیشرفت سوق دهند تا هم باعث سودآوری شرکت شوند و سهام داران شرکت را راضی نگه دارند و هم کارنامه مدیریتی خویش را بهتر و درخشان تر نمایند از این رو با بهره گیری از بهترین تجهیزات پیشرفته که از کشور آلمان خریداری نموده اند ، بهترین خدمات را نیز به مشتریان خود ارائه دهند که در این زمینه اتفاقا موفق هم بوده اند و الان به عنوان برترین شرکت در زمینه فعالیت خود در ایران مشغول به فعالیت می باشند البته تجهیزات پیشرفته به تنهایی عامل موفقیت یک شرکت نیست بلکه نیروی انسانی مجرب و ماهر نیز در کنار این تجهیزات پیشرفته به موفقیت شرکت کمک کرده است.

سهامداران رتکو که بر روی این نماد سرمایه گذاری کرده اند و سهام این شرکت را خریداری نموده اند به امید آن اند که سرمایه شان بیشتر شود از این رو از مدیران شرکت توقع دارند که به پیشرفت شرکت سرعت بخشند و رشد سرمایه آن ها را بیشتر کنند، این شرکت دارای یک سهام دار حقوقی به نام شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی می باشد که این شرکت سهامی عام می باشد و ۲۷.۸۲ درصد از سهام شرکت را دارا می باشد و نقش به سزایی در تعیین سیاست های شرکت ایفا می کند، باقی سهام شرکت در دست اشخاص حقیقی می باشد که روزانه سهام این شرکت را خرید و فروش می نمایند.

ارزش بازار شرکت کنترل خورندگی تکین کو

شما برای آنکه ارزش بازار نماد رتکو را بدایند باید از طریق کارگزاری ای که در آن ثبت نام نموده اید اقدام به مشاهده قیمت آن نمایید پس سعی کنید در کارگزاری ای ثبت نام کنید که هنگ نکند زیرا زمانی ممکن است شما به صورت لحظه ای قیمت یک سهم را ببینید و در لحظه تصمیم بگیرید ولی اگر کارگزاری شما هنگ کند شما بسیار اذیت خواهید شد.

ارزش هر سهم روزانه متناسب با خرید و فروشی که در آن سهم روی می دهد تغییر می کند، فقط در روز هایی که بازار بورس غیر فعال است مانند روزهای پنجشنبه، جمعه و تعطیلات رسمی ارزش هیچ نمادی هیچ تغییری نمی کند.

خرید سهام رتکو

برای خرید سهام شرکت کنترل خورندگی تکین کو باید سعی کنید تا در قیمتی مناسب وارد سهم شوید تا در روز های مثبت همراه سهم باشید و از سهام داری خود لذت ببرید و ریسک سرمایه گذاریتان را کاهش دهید. برای آنکه شما بدانید چه قیمتی مناسب ورود به آن سهم می باشد باید از تحلیل های تکنیکالی یا تجربه افراد مجرب در این زمینه استفاده کنید، هیچ گاه بدون مشورت یا تحلیل اقدام به خرید سهمی نکنید زیرا ریسک سرمایه گذاری تان افزایش پیدا می کند و ممکن است سرمایه تان را از دست دهید.

یکی از نکات مهم دیگر که همه به آن توصیه می کنند این است که با سرمایه مازاد خود وارد بازار بورس شوید. سرمایه مازاد سرمایه ای است که تا شش ماه حدااقل به آن نیاز ندارید پس هیچ گاه با فروش خانه یا خودروتان وارد بازار بورس نشوید چون ممکن است متضرر شوید.

شما با خرید سهام یک شرکت به جمع سهام داران حقیقی شرکت می پیوندید و در سود و زیان شرکت همراه خواهید بود پس در خرید خود دقت کنید که سهام یک شرکت بنیادی را خریداری نمایید تا ریسک سرمایه گذاری تان کاهش پیدا کند.

فروش سهام رتکو

برای فروش سهام شرکت کنترل خورندگی تکین کو باید تا حد ممکن ممکن سهام خود را در اوج قیمت بفروش بگذارید تا سود بیشتری بکنید. همیشه سعی کنید که با هیجانات بازار همراه نشوید و اگر گروهی سهامی خود را فروختند پشت سر آنان در صف فروش قرار نگیرید برای همین است که بهترین کار این است که قبل از اینکه وارد بازار بورس شوید ابتدا برای خود یک استراتژی تعیین کنسد و طبق آن استراتژی خرید و فروش نمایید این گونه از سهام داری خود مطمئنا بیشتر لذت خواهید برد.

همیشه برای خود یک حد ضرر در نظر بگیرید و اگر حد ضررتان فعال شد سهام خود را بفروشید ، قبل از آنکه حد ضررتان فعال شود نفروشید زیرا این گونه استراتژی خود را زیر ما گذاشته اید.

اطلاعات تماس شرکت کنترل خورندگی تکین کو

تلفن تماس با رتکو: ۸۸۷۴۱۰۲۷

 آدرس سایت رتکو: www.techinco.net

آدرس شرکت کنترل خورندگی تکین کو: تهران، خیابان مطهری، خیابان کوه نور، پلاک ۱۸

شما عزیزان می توانید از طریق درگاه های بالا با مدیران شرکت در تماس باشید و نقطه نظرات و پیشنهادات خود را انتقال دهید و شرکت را در مسیر موفقیت و پیشرفت همراهی کنید تا شما نیاز نقشی در موفقیت شرکت ایفا کنید. مدیران شرکت نیز به نظرات شما گوش فرا می دهند و حتما آن ها را اجرایی خواهند کرد.

  1. شرکت کنترل خورندگی تکین کو در کدام شهر قرار دارد؟

    این شرکت در شهر تهران قرار دارد.

  2. زمینه فعالیت شرکت رتکو در چه زمینه ای است ؟

    این شرکت در زمینه بررسی لوله های نفت و گاز فعالیت میکند.

  3. نام مدیر عامل شرکت رتکو چیست؟

    محمدعلی جبرئیلی مدیر عامل شرکت می باشد.

1/5 - (1 امتیاز)

Recent Posts

متاتریدر چیست؟ آموزش متاتریدر 4 و 5 رایگان و حرفه ای

متاتریدر یک پلتفرم معاملاتی حرفه ای است که به شما این امکان را می دهد که با انواع ابزارهای مالی،…

5 ماه ago

نحوه معاملات روزانه EURUSD: استراتژی ها، اندیکاتورها و مدیریت ریسک

به دنیای معامله روزانه خوش آمدید که در آن بازارهای مالی جهانی پیچیدگی های خود را نمایش می دهند. در…

6 ماه ago

نرخ تورم چیست، چگونه محاسبه می شود و تاثیر آن در فارکس؟ +پیش بینی نرخ تورم

نرخ تورم یکی از مفاهیم کلیدی در علم اقتصاد است که نشان دهنده تغییرات قیمت کالا و خدمات در یک…

6 ماه ago

پیش بینی قیمت طلا چگونه است؟ | سیگنال طلا رایگان

قیمت طلا یکی از موضوعات مورد توجه سرمایه گذاران و تحلیلگران مالی است. طلا به عنوان یک دارایی ارزشمند و…

6 ماه ago

رئیس جمهور آرژانتین، دلار را ارز ملی می کند! آیا دلارسازی برای ایران نیز مفید است؟

با سلام، من نوید رمضانی هستم و تحلیل گر مالی شما. در این مقاله خبری، قصد دارم به شما بگویم…

6 ماه ago

نقش اوپک در بازار نفت امروز | تصمیمات اوپک چقدر مهم است؟

سلام، من نوید رمضانی هستم، تحلیل گر مالی و علاقه‌مند به بازار نفت. در این مقاله قصد دارم با شما…

6 ماه ago