آیا بیت‌کوین ۱۵۰,۰۰۰ دلار می‌ شود؟ تحلیل گر برنستین می گوید بله!

آیا بیت‌کوین ۱۵۰,۰۰۰ دلار می‌شود؟ تحلیل گر برنستین می گوید بله!

به گزارش cnbc شرکت مشاوره مالی برنستین در گزارشی که امروز منتشر کرد، پیش‌بینی کرد که قیمت بیت‌کوین تا نیمه‌ی سال ۲۰۲۵ به ۱۵۰,۰۰۰ دلار خواهد رسید. این قیمت، حدود پنج برابر قیمت فعلی این ارز دیجیتال است که در حال حاضر در حدود ۳۵,۰۰۰ دلار معامله می‌شود. با ایران بورس همراه باشید.

تحلیل گر برنستین در پاسخ به سوال بیت‌کوین ۱۵۰,۰۰۰ دلاری چقدر به واقعیت نزدیک است؟

گاتام چوگانی، تحلیلگر برنستین، گفت:

«ممکن است شما با ما هم عقیده نباشید و بیت‌کوین را دوست نداشته باشید؛ اما اگر آن را به عنوان یک کالای دارای ارزش در نظر بگیرید، متوجه خواهید شد که دوران جدیدی برای بیت‌کوین آغاز شده است.»

تحلیلگر برنستین

وی همچنین افزود:

«به نظر می‌آید که ETF بیت‌کوین توسط مدیران دارایی بزرگ جهان (مثل بلک‌راک و فیدلیتی) تصویب خواهد شد و این امکان را به سرمایه‌گذاران سنتی می‌دهد که بتوانند به صورت مستقیم از طریق پروفایل سرمایه‌گذاری خود به بیت‌کوین دست پیدا کنند.»

گاتام چوگانی، تحلیلگر برنستین

بیت‌کوین در ماه مه ۲۰۲۲ به بالاترین قیمت خود دست یافته است. سرمایه‌گذاران امیدوارند که یک صندوق معاملاتی تبادل بیت‌کوین (ETF) تأیید شود.1 این صندوق می‌تواند امکان دسترسی آسان‌تر و ارزان‌تر به بیت‌کوین را فراهم کند. اما کمیسیون اوراق بهادار و بورس ایالات متحده (SEC) هنوز نظر خود را درباره آن اعلام نکرده است.

چوگانی، یک تحلیل‌گر کریپتو، پیش‌بینی کرده است که SEC تا نخستین چهارم سال ۲۰۲۴، یک ETF بیت‌کوین را تأیید خواهد کرد. او معتقد است که رأی دادگاه اخیر در دعوای گریس‌ اسکیل، یک شرکت مدیریت دارایی کریپتو، ممکن است به تأیید ETF بیت‌کوین کمک کند.

اما صنعت کریپتو با مشکلات قانونی هم روبرو شده است. SEC علیه باینانس، بزرگ‌ترین صرافی کریپتو، شکایت کرده است. SEC ادعا می‌کند که باینانس اوراق بهادار را نقض کرده است. همچنین FTX، یک صرافی کریپتو دیگر، ورشکست شده است. سام بانکمن-فرید، مدیر عامل پیشین FTX، در حال حاضر در دادگاه به جرم کلاهبرداری محاکمه می‌شود. پس ریسک های سیستماتیک کریپتو را همیشه در تحلیل های خود در نظر داشته باشید و نقش ورود سرمایه گذاران سنتی را به بازار رمز ارزها مورد توجه قرار دهید.

پایان

مقاله‌ی حاضر را با امید نوشتیم که برایتان مفید و جالب باشد و در آن از بیت‌کوین و چشم‌انداز آینده‌ی این ارز دیجیتال صحبت کردیم. اگر قصد سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین یا سایر ارزهای رمزنگاری شده را دارید، حتماً پیش از هر اقدامی تحقیقات لازم را بکنید و از یک کارگزار مطمع و معتبر استفاده نمایید. همچنین می‌توانید برای دسترسی به اطلاعات موثق و به‌روز درباره بازار سهام و فارکس، ما را در ایران بورس دنبال کنید. از توجه شما سپاسگزاریم و منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

  1. در نظر داشته باشید قبل از ورود به فارکس و ثبت نام در فارکس برای خرید و فروش ETF های بیت کوین از بهترین بروکر های فارکس تایید شده استفاده کنید. ↩︎
5/5 - (1 امتیاز)

Navid Ramezaniمشاهده نوشته ها

من نوید رمضانی هستم و در دانشگاه تهران، مدیریت مالی خوانده ام. تجربه کاری من شامل مدیریت سبد سرمایه گذاری، مشاوره سرمایه گذاری و برنامه ریزی مالی در شرکت های مختلف است. من با بازار سرمایه، تحلیل سودآوری و ریسک، طراحی استراتژی های سرمایه گذاری و ارائه مشاوره به مشتریان آشنا هستم. هدف من پیشرفت حرفه ای و گسترش دانش و تجربه در زمینه مدیریت مالی است. از طریق ایمیل: [email protected] و تلگرام: Navidrmz@ و اینستاگرام Nowwheat@ می توانید به صورت مستقیم با من در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *